Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 ianuarie 2011

Ma pierd...

Ma pierd in ochii tai ca marea,
Si as vrea sa-ti simt din nou chemarea.
Ma pierd in ochii tai ca cerul,
Si as vrea ca tu sa-mi alini dorul.


Ma pierd printre mii si mii  de stele,
Si as vrea sa ma cauti printre ele.
Ma pierd in vis,ma pierd in noapte,
Si aud doar ale tale soapte.


Tu ma gasesti, dar eu ma pierd din nou,
Fug si ma ascund intr-un cavou.
Intr-un cavou al timpului trecut,
Ce ma asteapta singur si tacut...


Ma pierd in ploaie si furtuna,
In suflet fulgera si tuna...
Ma pierd in strigate si soapte,
Dar ma regasesc in miez de noapte...

In suflet simt doar colti de lup...
Ma zbat si strig si nu am unde sa ma duc.
Imi curge sange rece si albastru,
Iar sufletu-mi e numai un dezastru.


Si iar ma pierd si iar ma regasesc...
Sunt moarta...dar totusi traiesc...
Gura-mi plange, ochii mei vorbesc,
Nici nu mor, nici nu traiesc...


''In iubire se simte mai mult decat e nevoie, se sufera mai mult decat se
cugeta, se viseaza mai mult decat se traieste...'' Octavian Paller.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu