Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 martie 2013

TIMP


Vino, azi timpul n-are timp,
Iar orbi și muți în van ne mint.
Tu, din priviri tăcute pierdut mă cerți,
În ochii-ți de miere, cu drag mă ierți.


Vino, azi viața n-are viață,
De vezi o noapte grea, e pură dimineață.
Pe chipul tău de stele zace mândră, luna,
Eu n-am să aștept aici, pe veci, întotdeauna.


Vino, azi întunericul e alb,
Din lună curge râul, în care eu mă scald.
Pământul în flăcări aiurea mă reneagă,
Iar îngeri și demoni cu viața mă așteaptă.


Vino, azi Pământul e pătrat,
Iar fără de picioare, am mers în lung și-n lat.
Cu trup fără de suflet și suflet făr’ de trup,
Oamenii de ceară, file din viață rup.

 

Vino, azi viața are timp,
Iar întunericul e doar rotund pământ,
De simți că sufletu-ți aleargă,
Tu doar privește, iartă și așteaptă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu