Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 noiembrie 2012

E noiembrie, sfârșit de lună...














M-am trezit și aveam pe gene praf de stele și de brumă,
Sufletul e dezbrăcat, tremură și e stingher.
E noiembrie sfârșit de lună,
Pământul e însetat, ploaia nu a mai venit și în inimă e ger.

 
Am ieși afară, dezbrăcată de ganduri și de viață,
Sufletul mi-a rămas dormind în casă,
M-am izbit de frig și de o crudă dimineață,
Călători cu chip de ceară, mă privesc și apoi mă lasă.

 
Pomii triști și fără viață ma strigau tacuți în zare,
I-am atins și aveau rugină,
Eu plângeam și căutam praf de stele și soare.
Mă apăsa tăcut pe ochi doar o dulce vină.

 
Zbuciumat e și pâmăntul și-mi vorbește tremurând,
Vrea să-i plâng, e însetat,
Eram goală, fără lacrimi, fără gând, nu puteam să plâng,
Iar acum așteaptă iarna trist, tăcut și-ngândurat.

 M-am trezit și-mi era frig, eram goală și pustie,
Viața m-a îmbrăcat nebună,
Cu o rochie din frunze moarte, dintr-o toamnă prea târzie,
E noiembrie, sfârșit de lună...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu