Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 decembrie 2012

Introspecție


Nu sunt perfectă și nici nu vreau,
Că ieri am luat și astăzi dau,
Un gând, un cuvânt și o simplă trăire,
Vorbele în vânt merg spre pieire.
N-am suflet pur și neîntinat,
Ieri am pierdut, astăzi am caștigat,
Iubesc, trăiesc și uneori mai sufăr,
Dar mântuirea nu vreau s-o cumpăr.
Iar la mânie spun cuvinte reci,
Dar vorbele zboară, clipele-s seci,
Și port cu mine cuvinte calde,
Le dăruiesc și zi și noapte.
Sunt bună, sunt rea, dar sunt umană,
Și uneori, căldură sufletu-mi emană.
Sunt încăpățânată, poate prea mult, eu știu,
Dar asta sunt și așa voiesc să fiu.
De am greșit, îmi cer iertare,
Dar n-am să implor după-ndurare.
Și zică lumea ce o vrea,
În fond, e numai viața mea.
Nu sunt perfectă și nici nu vreau,
Iar de la viață, ce am de luat, eu iau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu