Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 decembrie 2012

O rimă oarecare


Nici nu știu când a început, nici când s-a terminat,
Nici nu știu când ai venit și nici când ai plecat.
Eu vedeam un dulce răsărit, dar tu ziceai că e apus,
Căci multe mai erau de zis și multe nu s-au spus.

 
Viața e o poezie, destinul un demers,
Iar eu în cruda-mi neștire îți dăruiam un vers.
Eu, tu, noi, eram o rimă oarecare,
Și o metaforă târzie, ce s-a pierdut în zare.


 
Ne pregăteam naivi, de un crud război,
Dar poezia s-a împărțit stupid la doi.
Două rime, două versuri, două destine,
Eu spun că-i rău, tu zici că-i bine.


 





Nici nu știu când a început, nici când s-a terminat,
Poate vroiam o simplă rimă, dar încă n-am aflat.
Eu citeam o dulce vioară, tu auzeai o banală poezie,
Căci multe erau de făcut, dar nu aveau să fie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu